Back

Nu är man tillbaka i Pite! Helt myggäten, och det innan jag kom till Norrland! Kräftskivorna har sina baksidor, men sjukt trevligt var det! Tänk vad lång tid det kan gå mellan varje gång man träffar de gamla vännerna. Tråkigt, men det är alltid lika kul när man träffar dem.

Det känns bra att vara tillbaka i Piteå. Praktiken börjar snart och jag ska börja på mitt PM inför detta i helgen. Taggad till tusen!

Det var en spännande färd till Pite. I sista sekunden bestämde vi oss för att hänga med Sara och hennes bil istället för att ta flyget. Resan blev så att säga "tung". Herr Erik som vi hämtade upp i Gävle visade sig ha lika mycket packning som alla vi tre andra tillsammans eftersom han precis fått en ny lägenhet. Jag låter bilderna tala för sig själva.


(vi alla hysa en stor hatkärlek till TexMexHatten)

Våra känslor är påtagligt tydliga vad det gäller att vara tillbaka i lägenheten. Antons kläder flyger av som om de aldrig varit på, så går han runt så hela dagen. Varvar ätande med sovande, bara för att känna in sin egen lägenhet som den människa han är, typ...

Själv börjar jag pyssla med alla vardagsmåsten. Går igenom posten, betalar räkningar, räknar ut en budget för kommande fattiga månad och skriver matlistor. Allt detta gör jag för att det så blir mer påtagligt att det är min lägenhet. Så jag tycker faktiskt att det är kul med vardagsmåsten!

Jag och Anton passade även på att vara braindead-kreativa innan stormen sätter igång, min praktik och hans phösning. Vi målade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback