UnPlugged

Visste inte att det fanns så många namn på byxmodeller. Inte heller viste jag att alla dessa modeller redan kommit och gått i trendvärlden bara under 2009. Ännu mer förvånad blev jag över mitt sällskap, "den framgångsrika, perfekta, coola, småbarnsmamman", när hon klagade om detta just som vi stått i en "chick" butik och sett ut minst 10 plagg hon skulle köpa senare på eftermiddagen.

Welcome back to Stockholm!!!



För övrigt så fick jag en halv reklambyrå att leta efter en laddare till min mobil idag. Står fortfarande fast vid att mediafolk är snälla! En av pojkarna var otroligt söt. Nästan så jag blev kär i han som man blir kär i en hundvalp. Jäkla moderskänslor. Glad blev jag iaf. av en trevlig pratstund och hjälp.

Jag har alltså glömt min mobilladdare i Piteå. Helt värdelöst. Den är nu skickad till mina föräldrar, men jag lär inte kunna hämta den förrän i helgen. Helt värdelöst. Så måste jag fixa internet också. Mobilt internet. Jag gör mig beredd på att snart bli helt avskuren från omvärlden. Hur klarade dig egentligen folk utan internet och mobiler förr i tiden? Hur kunde de ens genomföra ett bra arbete? Galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback