Resfeber...

Tror jag har lite resfeber. Kommer blir så stor förändring. Senast jag gjorde ett totalbyte av miljö var när jag flyttade till Piteå, nu bor jag i en två med min pojkvän och känner det mesta i min omgivning.

Så var det dags att göra om allt från början igen! Ny bostad, nya kollegor, nytt kvarter, allt nytt. Det jobbigaste är nog saknaden jag kommer ha efter min bästis, min pojk. Jisses så mesigt, men ack så sant. Hade det inte varit för honom hade jag nog dragit till sthlm med ett lätt hjärta och den störtsa möjliga lyckokänslan över min praktik. Det är tur att jag har några fina vänner i fjollträsk iaf, och familjen då såklart. Sen ser jag verkligen fram emot den nya praktiken. Är riktigt förväntansfull...

... nu ska jag ringa Jennie på studion för ett snack inför praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback