En helt vanlig tisdag... eller är det onsdag??

Dags för plugg. Kanske städa skafferiet först?


Tänk vad mycket man får gjort när man egentligen ska plugga. Egentligen är jag ganska inspirerad till att läsa, men så fort det blir ett måste - "vips" så blir alla andra saker som tidigare varit måsten med ens roligare!

Har fått csn också. Känns skönt, men nu måste jag spara till momsen och debiterad skatt. Herre gu vad pyssel. Ska bli skönt att börja tjäna lite pengar på min F-skatt snart så att pysslet får en mening.


Snart ska jag ner på stan och byta ut mina glas till andra storlekar som jag fick i julklapp. De heter såklart Eleonora! :)


Påverkningsfaktorer och vetenskapliga metoder... mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback