Vilken riktning?

De som går åt samma riktning håller kontakten.
Ingen gick i min riktning...



Sitter hos föräldrarna och tittar ut på snölandskapet. Skriver rapport. Om B2B. Synd att vi inte studerat det mer. Förstår inte ens varför min handledare tyckte det var et intressan fokusområde för min rapport. Vi har ju som sagt inte lärt ossnågot om det. Lång kommer rapporten bli iaf!


Var ute och red igår. Lånade hingsten och stack ut i djupsnön. Riktigt skönt att få lite egen stund med bara hästen och jag. Länge sedan nu. Två år sedan faktiskt. Vi lekte runt lite i skogen, galoppa lite i snön... när det vart för kallt om händerna klämde jag in fingrarna mellan sadeln och hästryggen. Varmt och skönt. Ibland fick jag nypa mig i kinderna också för att de inte sklle förfrysa. Men allt var det värt.


Nu skriver jag rapport. Ska försöka skriva ur mitt intresseområde. Vad f*n är det? Allt är ju intressant! Ska ta och sönderanalysera projektet jag arbetat med under praktiken. Till små, små beståndsdelar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback